Reşadiye’de 200 Keklik Doğaya Salındı
Tokat'tın Reşadiye ilçesinde doğaya 200 keklik bırakıldı. Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen proje kapsamında Umurca köyünde doğal ekosistemin korunması, yaban hayatının desteklenmesi ve özellikle tarım alanlarında kene gibi zararlılarla biyolojik mücadeleye katkı sağlanması amacıyla 200 keklik...
Haberi Oku