Samuray Arıları Fındık Bahçelerine Salındı
Giresun'da, Fındık Araştırma Enstitüsü laboratuvarlarında kahverengi kokarca zararlısına karşı üretilen samuray arıları doğaya salınmaya başlandı.Aksu Mahallesi'ndeki bir üreticinin fındık bahçesinde düzenlenen programda, enstitüde yetiştirilen samuray arılarının bir kısmı fındık alanlarına bırakıldı.Giresun Valisi Mustafa Koç, burada yaptığı açıklamada, fındığın hem Giresun...
Haberi Oku