Başkan Kahveci, Uşak’taki Kütahyalılarla bir araya geldi
Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, Uşak'ta yaşayan Kütahyalılarla buluşarak hemşehri dayanışmasının güçlendirilmesine yönelik önemli bir ziyaret gerçekleştirdi.Uşak programı kapsamında Başkan Kahveci, Uşak Belediye Başkan Vekili Hatice Terekeci Özkan ve beraberindeki protokol üyeleriyle birlikte Uşak Kütahyalılar Dayanışma ve Kültür Derneği'ni ziyaret...
Haberi Oku