Yanlışlıkla tiner içen 3 yaşındaki çocuk hastanelik oldu
Aydın'ın Buharkent ilçesinde yaşanan olayda, 3 yaşındaki A.D. evde bulunan tiner dolu şişeden yanlışlıkla içti.Bir süre sonra fenalaşan çocuğun durumunu fark eden yakınları, A.D.'yi Buharkent Devlet Hastanesi'ne götürdü.YOĞUN BAKIMA ALINDIBurada yapılan ilk müdahalenin ardından küçük çocuk, Nazilli Devlet Hastanesi'ne sevk...
Haberi Oku